Her finder du vores handelsbetingelser og privatlivspolitik
Hvad dækker vores handelsbetingelserne over?
Disse salgs- og handelsbetingelser dækker over alle ordrer, leverancer og ydelser (vores produkter) fra Hold Fast Bådservice til Hold Fast Bådservices kunder (med mindre andet aftales skriftligt).
Hvem skal kontaktes?
Ved alle henvendelser vedrørende Hold Fast Bådservices produkter eller betaling bedes kunden kontakte os på:
Telefon: Alf Qvistgaard +45 51929151 / Melissa Qvistgaard +45 23867621
E-mail: info@holdfastbaad.dk
Bestilling:
Bestilling af Hold Fast Bådservices produkter foregår via e-mail.
Bestillingens fem trin:
Kunden udfylder vores ordreformular på www.holdfastbaad.dk
Kunden modtager herefter et uforpligtende tilbud via mail inden for 24 timer (medmindre andet aftales).
Hvis kunden siger ja til vores tilbud, bedes kunden overføre et depositum på 1000 kr. med en betalingsfrist på 8 dage.
Vi betragter først en ordre som gennemført, når kunden har overført depositum inden for angivne tidsfrist.
Når vi har udført opgaven, vil kunden modtage en slutfaktura med det resterende beløb for ordren samt en betalingsfrist på 8 dage. På slutfakturaen vil det betalte depositum blive trukket fra.
Betalingsvilkår:
Betaling sker i to trin:
Kunden betaler et depositum på 1000 kr. for at gennemføre sin ordre.
Kunden modtager en slutfaktura med det resterende beløb efter udførelsen af opgaven.
Hvis der tilkøbes flere produkter efter gennemført ordre, tilføjes disse til slutfakturaen.
Kunden betaler via en bankoverførsel. Reg. nr. og konto.nr. vil fremgå på e-mail og faktura.
Hvis depositum ikke betales inden for fastlagt frist (8 dage), betragtes ordren som ikke gennemført.
Hvis slutfaktura ikke betales inden for fastlagt frist (8 dage), vil der blive opkrævet renter og andre gebyrer i henhold til gældende lovgivning.
Reklamationer eller klager fra kundens side berettiger ikke kunden til at tilbageholde betaling for de udførte opgaver.
Betalingerne vil fremgå på kundens kontoudtog som "Hold Fast Bådservice ordrenummer-xx".
Fortrydelse og annullering af ordre:
Hvis kunden fortryder sin bestilling af Hold Fast Bådservices produkt, skal annulleringen ske senest 14 dage før udførsel af opgaven.
Hvis kunden annullerer bestillingen med under 14 dage til udførslen, forbeholder vi os retten til at beholde depositum.
Hvis vi ikke kan få adgang til kundens båd på det aftalte tidspunkt for opgaven, eller hvis bådens stand umuliggør udførelsen af den bestilte opgave, betragtes det som en annullering, og vi forbeholder os retten til at beholde depositum samt opkræve transportomkostninger.
Udskydelse af aftale:
Ønsker kunden at udskyde tidspunktet for opgaven, kan dette gøres indtil 72 timer før udførelsen af opgaven. Ellers forbeholder os retten til at beholde depositum for tabt arbejdsfortjeneste.
Levering:
Det bestilte produkt/opgave vil blive udført på den aftalte tid og sted.
Vi forbeholder os retten til at afvise eller udskyde opgaven, hvis forhold og betingelser ikke er optimale eller opfyldt fx vejrforhold, sikkerhedsforhold, sygdom. Dette aftales nærmere med kunden.
Ved en annullering får kunden sit depositum retur, eller der aftales en ny dato for opgaven, hvis kunden ønsker dette.
Hvis vi ikke kan få adgang til kundens båd på det aftalte tidspunkt for opgaven, eller hvis bådens stand umuliggør udførelsen af den bestilte opgave, betragtes det som en annullering, og vi forbeholder os retten til at beholde depositum samt opkræve transportomkostninger.
Reklamationsret:
Hvis kunden ikke er tilfreds med den udførte opgave, skal Hold Fast Bådservice kontaktes på e-mail inden for 5 dage.
Ved flytning eller søsætning af båden vurderer vi ikke, at Hold Fast Bådservice kan holdes ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler.
Hvis kunden er utilfreds med vores arbejde, prøver vi at finde den bedste løsning for alle involverede parter.
Ansvar:
Hold Fast Bådservice kan stilles til ansvar for skader på kundens båd, der opstår i forbindelse med udførelsen af den bestilte opgave. Dette gælder ikke skader i forbindelse med uforudsete hændelser (som Hold Fast Bådservice ikke har andel i) eller force majeure.
Privatlivspolitik:
Hold Fast Bådservice respekterer kundens private oplysninger.
Vi indsamler følgende personfølsomme data på kunden:
Fulde navn
Adresse
E-mail
Telefonnummer
Vi benytter disse data for at kunne sende tilbud, ordre og faktura til kunden. Vi opbevarer disse data i vores egne systemer i op til 5 år (jf. Regnskabsloven). Vi bruger kun kundens data til forudbestilt opgave eller efter anden aftale med kunden.